حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم محل دقیق سانحه بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق در پی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور درخواست بالگرد دید در شب ایران از ترکیه آخرین اطلاعیه ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر پیرامون سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش چهره‌های سیاسی ایران به حادثه هلی‌کوپتر رئیس جمهور درس مردم ایران به جریان‌های ایران‌ستیز واکنش مقامات سیاسی ایران و جهان به حادثه برای بالگرد رئیس جمهور ایران دبیر کل جمعیت هلال احمر: امیدواریم تا دقایقی دیگر، خبر خوبی دریافت کنیم + ویدئو واکنش عربستان به سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور| ریاض: در شرایط دشوار کنونی در کنار کشور برادر، ایران ایستاده‌ایم واکنش ترکیه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران | اردوغان: بسیار متاسفیم منصوری: دو نفر از بالگرد رئیس جمهور با ما ارتباط گرفتند+ فیلم نخست‌وزیر هند: برای سلامتی رئیس‌جمهور ایران دعا می‌کنیم واکنش قالیباف به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور و همراهان + فیلم اطلاعیه فراجا درباره اخبار سانحه سقوط هلیکوپتر رئیس‌جمهور | صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور
سرخط خبرها

فرانسه، معترضان را «اراذل و اوباش» خواند | پلیس فرانسه: در وضعیت جنگی هستیم

  • کد خبر: ۱۷۲۱۷۲
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
فرانسه، معترضان را «اراذل و اوباش» خواند | پلیس فرانسه: در وضعیت جنگی هستیم
اتحادیه پلیس فرانسه معترضان را «اراذل و اوباش» لقب داد و اعلام کرد که در وضعیت جنگ قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، اتحادیه پلیس فرانسه شنبه شب به وقت تهران به صراحت اعلام کرد که در حال جنگ با متعرضان است و آن‌ها را جمعی اراذل و اوباش لقب داد.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» اتحادیه پلیس فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز ماموران پلیس در خط مقدم هستند زیرا ما در وضعیت جنگ هستیم.»

بر اساس این گزارش، یک مامور پلیس صبح سه‌شنبه گذشته نوجوان ۱۷ ساله‌ای را در یک حادثه راهنمایی و رانندگی به ضرب گلوله کشت. مامور پلیس در این ماجرا، به ظن تلاش او برای فرار به سمت وی تیراندازی کرده است.

اتحادیه پلیس فرانسه در بیانیه خود با وحشی خطاب کردن معترضان افزود که دیگر دعوت به آرامش کافی نیست. پلیس فرانسه به طور رسمی اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰۰ نفر را دستگیر کرده است.

«امانول ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز جمعه از والدین خواست تا نوجوانان را در خانه نگه دارند و برای سرکوب شورش‌های گسترش یافته در سراسر فرانسه محدودیت‌هایی را در استفاده از رسانه‌های اجتماعی پیشنهاد کرد. علیرغم درخواست ماکرون از والدین برای نگه داشتن فرزندانشان در خانه، درگیری های خیابانی بین معترضان جوان و پلیس ادامه یافته و مقامات امنیتی گفتند که حدود ۲۵۰۰ آتش سوزی اتفاق افتاده و فروشگاه‌ها غارت شده‌اند. اتحادیه پلیس فرانسه در بیانیه خود معترضان را جمعی «اراذل و اوباش» لقب داد.

دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در همین زمینه اعلام کرده که فرانسه باید به طور جدی به مسائل نژادپرستی و تبعیض در اجرای قانون رسیدگی کند.

با ادامه شورش‌ها و درگیری‌های سراسری در فرانسه، رئیس جمهور این کشور سفر از قبل برنامه ریزی شده خود را به آلمان به تعویق انداخت. سخنگوی رئیس جمهور آلمان گفت که ماکرون با «فرانک والتر اشتاین مایر» همتای آلمانی خود  در این زمینه صحبت کرده است. این سخنگو افزود: «ماکرون خواسته است که سفر رسمی  برنامه ریزی شده به آلمان به تعویق بیفتد.»

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->